رفتن به مطلب اصلی
Version: v6.4.0 مرکز‌تماس

گزارشات

در این بخش گزارشات مربوط به کمپین‌های تماس انبوه قابل مشاهده می‌باشند،درنظر داشته باشید گزارشات مربوط به کمپین‌ها با وضعیت running به محض ارسال تماس نمایش داده نمی‌شود و با کمی فاصله زمانی این گزارشات پردازش می‌شوند.

فیلترهای بخش گزارشات#

  • From: تاریخ شروع گزارش.

  • To: تاریخ پایان گزارش.

  • Number: با این پارامتر می‌توانید وضعیت تماس شماره‌ی خاصی را بدست بیاورید.

  • Status: نمایش گزارش بر اساس وضعیت تماس(همه،پاسخ‌ داده ‌شده،پاسخ‌داده‌نشده، مشغول، از‌دست‌رفته).

  • Campaign: نمایش گزارش بر اساس نام کمپین.

  • Separated By: با استفاده از این قابلیت امکان نمایش اطلاعات بصورت نموداری وجود دارد،دراین قسمت امکان نمایش گزارشات بر اساس پارامترهای(کمپین،تاریخ،ساعت،روزهای هفته ) وجود دارد.

فیلدهای گزارشات#

  • Date: تاریخ برقراری تماس.

  • Campaign: نام کمپین.

  • Number: شماره‌ای مقصدی که با آن تماس گرفته شده است.

  • Tries: تعداد تلاش‌ها انجام شده برای پاسخگویی فرد.

  • Duration: مدت زمان مکالمه صورت گرفته.

  • Status: وضعیت تماس برقرار شده.

  • Details: جزئیات تماس برقرار شده.